tiktok logo

Michał Pakulski Band w VooDoo Club! / 23.09.2017 / stage1 / 20:00

Koncert Limit Dźwięku i Michał Pakulski Band w VOODOO CLUB! promujący ostatni album pt. „THE ROAD”!

START: 20:00
WJAZD: 20 zł + płyta GRATIS!

————————————————–

The Road – Oficjalny album studyjny gitarzysty Michała Pakulskiego. Płyta zdobyła świetne recenzje w Polsce i za granicą. Oprócz dystrybucji krajowej (EMPIK, Saturn Polska, Mediamarkt) jest dostępna na 6 rynkach zagranicznych we : Francji , Hiszpanii , Niemczech , UK, Japonii i w Stanach Zjednoczonych.

Wybrane recenzje:

…” a musical trip to be enjoyed not only by a shredding aficionad…” … „The Road is thus an album both a guitar-oriented and song-oriented listeners can enjoy,and this fact alone may have been Michal Pakulski’s secret weapon from the very start. Recommended.”…

Fireworks Magazine, UK, USA, Canada

„…Ciekawy, dopracowany album.”

Teraz Rock

„…Dawno nie słyszałem tak dobrze brzmiącej płyty gitarowego instrumentalisty. Michał Pakulski na swoim debiutanckim krążku The Road udowadnia, że można uprawiać gitarowe rzemiosło w sposób, który nie rozczaruje nawet najbardziej wybrednego słuchacza.”
„Te dwadzieścia pięć minut gitarowych pejzaży to jedne z najlepszych momentów instrumentalnego grania, jakie dane było mi słuchać w tym roku.”
„…tutaj jest wszystko jak należy – moc, energia, melodia, a także popis gitarowego kunsztu Michała, który jednak zdecydowanie gra swoje dźwięki z duszy, nie starając się komukolwiek cokolwiek udowadniać.”
„Debiut artysty to żywy dowód na to, że w naszym kraju potrafi się grać gitarową muzykę instrumentalną na wysokim, światowym poziomie.”

Głos Kultury

„…Mamy tutaj po prostu do czynienia z naprawdę wielkim wirtuozem gitary”.

Muzyczny Trender

„Z tej muzyki płynie niezwykła świeżość, co sprawia, że powraca się do niej w każdej, wolnej chwili. Płyta The Road Michała Pakulskiego to bardzo pociągająca, namiętna, a zarazem porywająca porcja dobrych brzmień, które przypominają „muzyczny” romans. Na swój sposób intrygująca, tajemnicza muzyka, nie pozbawiona również gwałtownych zrywów, jak i przewidywalnych momentów. Sprawia, że wsłuchując się powracamy niekiedy do dawnych, zapomnianych, jesiennych wspomnień, a tam gdzie do uszu dobiega cięższy, czasem nawet nostalgiczny fragment utworu – stajemy oko w oko z rzeczywistością i tym, co nas otacza. Nie sposób zapomnieć o tym gitarzyście, który w umiejętnie przekazuje emocje bez słów i przedstawia je – siłą muzyki. Najnowsza płyta Pakulskiego to propozycja dla każdego, ponieważ „modern classic rock”, to gatunek w muzyce rockowej, który z biegiem czasu staje się unikalnym i oryginalnym sposobem na współczesną scenę muzyczną godną polecenia.”

Portal Kulturantki

„The Road to płyta przemyślana w każdym szczególe. Począwszy od nostalgicznej okładki poprzez hardrockową dynamikę, interesujące, wpadające w ucho melodie poinstrumentalne ballady, których na szanującym się rockowym albumie zabraknąć nie może.Ta muzyka ma głębię, co jest bezdyskusyjną zasługą producenta. Udało się coś jeszcze – Michał Pakulski uniknął tak charakterystycznego dla wielu instrumentalnych albumów „przeprodukowania”, zalania słuchacza kaskadami riffów, w których najczęściej więcej efekciarstwa niż muzyki. Tego na tej płycie nie znajdziemy. Zasłuchamy się natomiast w harmonię, w brzmienia inspirowane najnowszymi trendami muzyki gitarowej.”

Pro Radio

„Ocena: 7 Dobry, zasługujący na uwagę album.”

Artrock.pl

„Co jest newralgiczne w płycie instrumentalnej? Po pierwsze – nie może nużyć, po drugie – musi dobrze brzmieć. Czy „The Road” spełnia oba kryteria? Zdecydowanie tak! Michał Pakulski postawił na feeling i klimat. Nie ma tu karkołomnych solówek, w trakcie których z gitary unosi się dym, są za to niezłe melodie i światowa produkcja! Brawo!”

7/10 Rock Area

„Aż dziw bierze natomiast, jak wiele różnorodności zdołał Michał zmieścić w tych 25 minutach! Po krótkim, raczej spokojnym intro zatytułowanym „Memories” pojawia się prawdziwa petarda w postaci utworu „Pain” – nieprzypadkowo chyba wybranego na singiel promujący płytę. Szybki, energiczny utwór ze zmieniającym się tempem i riffami, w których Pakulski brzmi momentami niczym Steve Vai – to jest to, co rockowe tygryski lubią najbardziej! Równie ciekawy jest tytułowy „The Road” – dynamiczny kawałek z wirtuozerską solówką. Po nim następują trzy spokojniejsze utwory – chilloutowa „13th Planet”, romantyczna „For The Rest Of My Life” o mocno bluesowym zabarwieniu, oraz balladowa „Lullaby”, napisana przez Michała dla synka – Ksawerego. Z kolei fanom Def Leppard na pewno spodoba się „Two Poles”, w która słychać mocne inspiracje twórczością Joe Elliotta i spółki. Na koniec nadciąga ostra, przebojowa „Supernova”, w której Michał raczy nas – zgodnie z tytułem kawałka – istnymi eksplozjami dźwięków.”

Wyspa. fm

„Sounds like a very cool project!”

Jim Snowden, Favored Nations Entertainment, Encino, CA, USA

„That kicks ass!”
Hard Rock Radio Network, USA

„Płyta „The Road” Michała Pakulskiego, zdecydowanie dla miłośników gitarowej muzyki instrumentalnej na światowym poziomie…”

Pronet Music

„Na polskim rynku jest to produkcja unikalna.”

Top Guitar

„Każda z kompozycji muzycznie obrazuje bardzo konkretne wydarzenie z życia artysty, jest więc opowieścią o podróży w którą autor chce zabrać słuchacza i opowiedzieć dźwiękami swoją historię. Oprócz muzyki wydawnictwo wyróżnia się także bardzo estetyczną oprawą.”

Magazyn Gitarzysta

Płyta została wyróżniona przez portal Rockowa Warszawa jako „Odkrycie rocka 2016”

Znalazła się również w:
Best Of 2016 – Albumy Polska Top 50 prestiżowego bloga muzycznego „Warto Posłuchać” Arkadiusza Kałuckiego.

Ponadto o muzyce z THE ROAD pozytywnie wypowiadali się m.in. Steve Lukather (TOTO), Billy Sheehan (Mr Big), Ola Englund, VitalismBand oraz wielu innych znakomitych artystów i dziennikarzy muzycznych.

Support:

Limit Dźwięku – grupa muzyczna grająca instrumentalny rock w polskim wydaniu, założona w 2011 roku w Warszawie przez gitarzystę Pawła Skocza oraz klawiszowca Dawida Miedziochę. Przez pierwsze lata działalności muzycy pracowali w domowym studio Pawła Skocza. W tym okresie powstała większość utworów, które trafiły na debiutancką płytę Enigmatic. Jesienią 2013 roku zespół Limit Dźwięku rozpoczął nagrania materiału na płytę. Partie instrumentów perkusyjnych oraz gitary basowe powstały w podwarszawskim studio Woobie Doobie w Sulejówku. Gitary solowe, rytmiczne oraz instrumenty klawiszowe zostały częściowo nagrane w zaciszu domowego studia oraz w warszawskim Studio Buffo. Nad całością produkcji czuwał Marcin Trojanowicz (m.in. Bracia, Ira). Za mastering płyty odpowiadał Piotr Bogucki (m.in. Perfect).